csn

Idag har jag inte gjort mycket mer än igår. Alltså mest legat på soffan tillsammanns med min älskade SATC-box. Det finns inte mycket bättre medicin.
Känns som att magen nästan är helt återställd nu. Jag har kunnat ätit vanlig mat idag och det får mig att känna mig så fri, helt underbart.


Var nere i butiken och lämnade nycklarna idag, så nu är det officiellt slut på att jobba där, mycket skönt.
Hittade en superfin klänning på rean också. Perfekt nyårsklänning... Synd att det är några månader kvar bara.






Jävla csn förresten, alltid ska det vara något.
Jag har tydligen inte ansökt om studiemedel till höstterminen, så nu får jag göra om hela processen. Få nya papper, fylla i, skicka tillbaka, vänta på bekräftelse, skriva under och slutligen skicka tillbaka.... JAG BLIR GALEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0