Bröllop

Idag jobbar jag min allra sista dag butiken och det känns väldigt skönt. En boll mindre att jonglera med.
Jag tycker annars att det är väldigt skönt att jobba på lördagar eftersom vi stänger redan klocken två och då brukar tiden gå väldigt snabbt, men förmodligen kommer den inte göra det idag bara för att jag har något att se fram emot.
Klockan tre ska jag nämligen på bröllop!
Har redan tagit på mig utstyrseln och jag måste säga att jag känner mig väldigt ståtlig :)
Klänningen har jag köpt här i butiken och skorna på scorett, rea givetvis!



Kommentarer
Postat av: Klara

Jätte fin klänning! Verkligen! Vilken butik? :P

Och skorna är ju helt underbara! :o

2008-08-09 @ 12:21:16
URL: http://klarara.blogg.se/
Postat av: Steffi

Haha, Det gör man ju inte gärna frivilligt =P Men vad bra, Vet inte när vi kommer hem imorgon så ni får gärna ge dom lite på morgonen =)

2008-08-09 @ 17:55:25
URL: http://steffigalbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0